BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

jangan perasan bleh x?????

WEI btul AKU CKP AKU MMG BENCI TAHAP GABAN PD SESEORG MANUSIA YG D GELAR lelaki yg perasan aku ske dye..................OMG...please a wei.....n ble aku nk bcakp ngan dye dye wt aku mcm tunggul kayu sedangkan aku cme nk ckp bnde pntg.....WHAT THE************%^$#@!!!!!!!!!

n bru aku taw yg sbnarnyer dye seorg yg mmilih...................klau low standard dye xnk lyn...tp klau yg high standard skit 2...mulelah dye..tgedik sane tgedik sini(aku sdang bckp tntang lelaki nie)wei btul wei aku ckp aku bkan nk perhatian cme 8list ble d tegor 2 blas lah...nie x...dh lah wt bodoh pas2 senyum pon x nk......pas 2 kecoh kat org yag aku ske kat dye?????#$@$#$ tol la.......

aku mmg anti ngan manusia cmnie............
 konon nk macholah nk coverlah............
ish!!!!!!x ske aku..........

YG BEST TU aku nk ckp bnde pntg pon x lyan..........TENSION2

tu jelah luahan perasaan aku kali nie..............

0 comments: