BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

cermin mateku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uitttttttt
so x d pe nk cer so ttbe rjin nk
cer psl bnde nie...
soo
esok aku nk bli spectacles baru!!!!!
hahaha kpd sesiape yg taw jumlah crmn mate aku slame stahun
diam jeeeeee
kikikikikiki
act stahun aku pnh tukar 4 cermin mate..
alasan ble mak aku tnye nie jwpan aku
1st spec:
aku: err,ma,lili nk tukar spec baru bleh??/(smbil kepale tnduk d bwh/tnpe mmandg wjah mamaku..)

mama:hah???spec lme mane???

aku:err ad tap......kwn2 lili smue gelakkan ble lili pkai.......(spec aku wrnenyer orenn)

mama: aritu bli plih yg tu.....emmm nnti mama ckp kay ayh bli skali ngan abg....

aku: dgn wjah gumbire dan tbe2 plak brani angkat kpale n tenung mak aku...

2nd spec

    ok sebelum 2 aku nk ckp nie spec yg pling aku syg...tp malangnyerrrrrrrr....


aku: mama, bleh x klau lili nk bli spec bru???

mama: hah???spec lagi????(mukenyer yg mrh)kali nie kenape plak spec kamu lili??kwn gelak                          lagi??/

aku: eh2 x mama,emmm aritu kat surau spec lili tjatuh kat dlm jamban....(tnpe mmndg wjah mak aku)

mama: asafirullahalazim...........ape lah kamu nie...mcm2 taw ayh,mampus ko!!!!tgk lah nnti mama bncg ngan ayh...(still mud baik lagi...)


3rd spec
kali nie mama aku plak yg tnye psl spec aku....

mama: lili!!!!!!spec mate kamu mane???/mma x nmpak pon kamu pkai?????tunjuk mama sini!!!!

aku:dlm hati(aduh abislah aku)emmm bingkai dh ptah a mama......(smbl tersengeh2)

mama:ya allah lili2!dh brape byk dh cmin mate kamu nk tkar???/hah???xd2 kali nie mama x nk tkar spec mate kamu lagi.....baiki j.....

lili:emm tp bingkai yg ptah tu dh hilang(still tersengeh2 lagi)

keadaan tbe2 sunyi......beberapa hari kemudian mama tidak lngsg menanyakan tntang spec aku2...so aku pkir mgkin iini keabisanya...aku x akan ad spec lagi...tpakse la aku terkebil2 mase blajar...
tbe2.....pada 23:12:2010,
sedang aku asyik bermain piano,
mak aku dtg kat aku....
mama: lili,esok kite pg bli spec mate kamu taw......
aku:(merenung mamaku)
mama:asal pndg mama cm2??
aku:btul ke ma???
mama:emm btul la..nnti kamu x nmpak plak
aku:emmm tme ksh mama...
i2 lah kasih syg seorg mama thdp ku(adoyyy ayat poyo plak)
huhuhuhuhuhu
so lpas nie aku btul2 jnji akan
mmilih spec yg berkualiti
dan
sesuai ngan aku..
janji janji2 jani....
x nk dh nyusahkan mama aku.........




       

0 comments: