BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 28, 2010

BARANG YANG AKU IMPIKAN!!!!!(dan aku akan dpat jugak satu hari nanti)

nie smue barang2 yang paling aku impikan selame ni......
n aku taw mmg susah untk aku dptkanyer.......


                                                        NIKON D40
                                    aku x taw npe tapi aku n abg aku btul2 sangap ngan camera nie........


                                         
                                                                  IPHONE
                                                nk gak!!!!x kire!!!

ha!!klau nk mntak cm gitu je ngan mak ayah aku, harapan a!!!!!!!!!!

tapi mak kau ad ckp cmnie....
"dpat 8A PMR,camera n iphone 2 akan jadi milik LILI...(lbih kurang a ape yg mak aku ckp)

tapi mak aku janji iphone je
aaa!!!x kire ayah aku aku mntak camera 2 plak hahahaha....(jahat tol ko nie)

so konklusinyer, aku kne dpatkan 8a pmr...
act,mak aku ckp mcm 2 ada baiknyer skarg smagat aku berkobar2 nk blajar...hahah(ayat poyo)tapi btul la...
so aku akan blajar btul2.......
                                  
                                      
                                                                                                          
                                    

0 comments: